♡kevin woo 1st fanclub♡

♡kevin woo 1st fanclub♡

★my love kevinwoo★
♡kevin woo 1st fanclub♡

♡kevin woo 1st fanclub♡

★my love kevinwoo★

kevin woo -my girl

اومدم باآهنگ دخترمن نوشته خوده کوین مال زمانی که توگروه زینگ بوده ورژن انگلیسیشوآوردم براتون


KEVIN_WOO_-_My_Girl_(English_Ver.).mp3

نظرات 4 + ارسال نظر
kiana ab شنبه 18 آبان 1392 ساعت 21:01 http://a-k2nblog.blogfa.com

ههه من از الکساندر بدم میاد! هع اجی خوب پس کی کارتو شروع میکنی?

وای نگوشوهرخواهرمه من گلم این روزادرسام زیاده ایشاالله سه شنبه گلم خودت میدونی مدرسه دارم دوم دبیرستانم سخته ببخشیدگلم کمکت میکنم

kiana ab شنبه 18 آبان 1392 ساعت 18:36

واقعا?? میای? هورا! خوب الان رمز و .. رو بهت میدم! ^^
فقط اجی هروز مطلبی که میزاری عکس مثلا میشه ادرس وبمو روش بنویسی بزاری تو وب? تو وبمون!

باشه گلم حتما

kiana ab شنبه 18 آبان 1392 ساعت 17:47 http://a-k2nblog.blogfa.com

سلام اجی! وایییی که چقدر دلم برات تنگ شده بود! ببخشید ایرانسلمو انداختم!
راستی اجی بیا وب من نویسنده شو! باشه!? اونجا از کوین وو یوکیس و بی.ای. پی ! خواهش! دست تنهام!!

سلام کیاناجونم دل منم برات تنگ شده بوداره حالا متوجه شدم وای چه عالی چرازودترنگفتی گلم باشه حتمامیام کمکت

مریم HD دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 23:29 http://www.iranian-km4.tk/

سلام اجی خوبی؟؟؟؟؟ من ورژنه انگلیسی شو نداشتم ولی فعلا دانلود منیجرم قاط زده باید ویندوز عوض کنم حتما میام دانلود میکنم مرسیییییییی راستی این عکس کوینم خیلی قشنگه

سلام مریم جونم خوبم شماخوبی گلم واقعامنم عاشق این عکسم مرسی گلم که بهم سرزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد